omg.

ni behöver inte lägga märke till rubriken, blev bara något (?)
ajuste! Idag var det den pinsammaste dagen ever!
Jag kommer inte berätta vad som hände!
bry er inte om bilden heller, den är från i sommras.




Annars var dagen tråkig, för vi hade läxförhör i No :(
Fast det gick bättre än vad jag trodde  ;)
Nästa vecka tror jag vi har 2 prov ( ?)
vet inte.
Nu ska jag kolla på Tv, göra läxor & sooooova :D
Jag ska gå upp rätt tidigt så jag hinner (;
Vilket jag inte gjorde imorse, gick upp klockan 7!
Hade en halvtimme på mig, eftersom vi börjar 07.50 ;o
det var ju väldigt intressant att veta, ELLER HUR?!
nej, men asså ni får ju kommentera vad ni vill jag ska skriva om.
Vad ni tycker är intressant att läsa.
Det är ju ingen idé om jag bara skriver något som ni inte ens vill läsa?
haha, nu måste jag dra. Hejdå!
bild sen 6:an, väldigt långt tillbaka!
Bjuder på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0