Vad ska jag göra? :'(

Jag visste alltid denna dag skulle komma
Vi skulle stå en efter en
Med vår framtid i våra händer
Så många drömmar så många planer
Alltid vetat efter alla dessa år
Det skulle vara skratt det skulle bli tårar
Men aldrig trodde att jag skulle gå bort
med så mycket glädje men så mycket smärta
Och det är så svårt att säga adjö
Men gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna dig
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Ett annat kapitel i boken kan inte gå tillbaka men du kan titta
Och där vi är på varje sida
Minnen Jag kommer alltid spara
Där framme på öppna dörrar
Vem vet vad var på väg mot?
Jag önskar er kärlek Jag önskar er lycka till
För dig i världen bara öppnar sig
Men det är så svårt att säga adjö
Gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna dig
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Vardagliga att vi hade alla bra alla dåliga
Jag ska hålla dem här inne
Alla de gånger vi delade varje plats överallt
Du rörde vid mitt liv
Ja en dag ska vi titta tillbaka kommer vi att le och vi kommer att skratta
Men just nu ropar vi bara
Orsak det är så svårt att säga adjö
Gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna ya
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Jag kommer alltid minnas dig
Jag kommer alltid minnas dig
Jag visste alltid denna dag skulle komma
Vi skulle stå en efter en
Med vår framtid i våra händer
Så många drömmar så många planer
Alltid vetat efter alla dessa år
Det skulle vara skratt det skulle bli tårar
Men aldrig trodde att jag skulle gå bort
med så mycket glädje men så mycket smärta
Och det är så svårt att säga adjö
Men gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna dig
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Ett annat kapitel i boken kan inte gå tillbaka men du kan titta
Och där vi är på varje sida
Minnen Jag kommer alltid spara
Där framme på öppna dörrar
Vem vet vad var på väg mot?
Jag önskar er kärlek Jag önskar er lycka till
För dig i världen bara öppnar sig
Men det är så svårt att säga adjö
Gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna dig
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Vardagliga att vi hade alla bra alla dåliga
Jag ska hålla dem här inne
Alla de gånger vi delade varje plats överallt
Du rörde vid mitt liv
Ja en dag ska vi titta tillbaka kommer vi att le och vi kommer att skratta
Men just nu ropar vi bara
Orsak det är så svårt att säga adjö
Gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna ya
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Jag kommer alltid minnas dig
Jag kommer alltid minnas dig
Jag visste alltid denna dag skulle komma
Vi skulle stå en efter en
Med vår framtid i våra händer
Så många drömmar så många planer
Alltid vetat efter alla dessa år
Det skulle vara skratt det skulle bli tårar
Men aldrig trodde att jag skulle gå bort
med så mycket glädje men så mycket smärta
Och det är så svårt att säga adjö
Men gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna dig
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Ett annat kapitel i boken kan inte gå tillbaka men du kan titta
Och där vi är på varje sida
Minnen Jag kommer alltid spara
Där framme på öppna dörrar
Vem vet vad var på väg mot?
Jag önskar er kärlek Jag önskar er lycka till
För dig i världen bara öppnar sig
Men det är så svårt att säga adjö
Gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna dig
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Vardagliga att vi hade alla bra alla dåliga
Jag ska hålla dem här inne
Alla de gånger vi delade varje plats överallt
Du rörde vid mitt liv
Ja en dag ska vi titta tillbaka kommer vi att le och vi kommer att skratta
Men just nu ropar vi bara
Orsak det är så svårt att säga adjö
Gårdagens borta vi måste hålla sig i rörelse på
Jag är så tacksam för de stunder så glad att jag lärde känna ya
De tider som vi hade jag håller som ett fotografi
Och håll dig i mitt hjärta för alltid
Jag kommer alltid minnas dig
Jag kommer alltid minnas dig
Jag kommer alltid minnas dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0