tandläkaren -.-'

som ni vet var jag ju hos tandläkaren i Örebro idag.
& när jag kom in i vänterummet,vet ni vem jag såg där? ;s
Andreas i min klass!
aja, det var inte så viktigt..
Men dom bestämmde vilken tandställning jag skulle ha, & det blir räls, & typ ngn man har på huvudet när man är hemma (?) ;ss. Men dom kommer att dra ut 2 lösa tänder, och 3, vandliga som jag aldrig kommer att få tillbaka!!
MEn jag får ju bestämma själv om jag ska ha tandställning eller inte.
Men asså visst, jag vill ha tandställning men jag vill liksom inte dra ut " Riktiga" tänder..
jag kommer liksom har glöggar ( STAVNING!) överallt ;o
Det är såklart jag vill ju ha raka & Perfekta tänder.
Liksom, jag vet inte vad jag ska göra...
Om ni har något förslag får ni gärna kommentera och berätta lite om vad som är bäst för mig, o.s.v.

Kommentarer
Postat av: Ronya

tack.Jag lankar till din blogg om det ar okej..

2011-01-28 @ 19:15:21
Postat av: Ronya

Bada jag och nej.Vi har ju lite namn som Bianca,Nova,Alicia.

Eller, Leon,Ozzy.Elvis.



men vi har inget helt klart,,



har du nagra namn forslag.



Nej den ska inte heta Bulan vi kallar den bara for det..



kram fran Ronya

2011-01-28 @ 19:18:31
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0