Svar :)

- Kan du lägga ut mer bilderpå dig och din vardag? Kram Ronya
Svar: Det är klart jag kan!
Här kommer lite bilder som du önskade:
Det där var när jag & Matilda var på marieberg :)
Haha, jag var bara tvungen att ta kort på Mimmi xd
Här är en bild på mig :)
Det kommer mera :) senare ;P
- Varför tycker du att du är tjock?
Svar: Jag tycker att jag väger överdrivet mycket. Enligt mig asså, för jag äter rätt mycket snabbmat, snack & dricker läsk. Det är därför :)
-Vad är det med din mamma?
Svar: Den 19:e januari opererades hon för att hon var överviktig.
& 2 dagar efter operationen så började hon må illa och började spy.
Så 04.00 tog hon en taxi in till sjukhuset i Örebro, men dom sa " Man kommer inte in till akuten för att man har vintersjukan" så hon skickades hem, sen ringde pappa lindesbergs sjukhus & då fick hon åka in dit direkt. Och det  visade sig att en tarm var i kläm så hon fick operea bort den trånga tarmen och det va i onsdag hon gjorde det. Och hon kommer att ligga på sjukhuset i ca 1-2 veckor till.
- Vem är din bästis?
Svar: Jag har många bästisar men den jag har mest minnen med och är med typ jämt, är Matilda & frida :)

Kommentarer
Postat av: Ronya

okej tack sota du for svaren!

2011-01-31 @ 18:47:31
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0