..

Vet inte om jag klarar mera.. Jag får alltid hot emot mig, snart slutar det säkert som "våld".
När jag började på Transtenskolan, ville jag för en gångsskull passa in, inte vara en nörd.
Jag vill ha nya vänner, fast jag ville såklart ha mina gamla kvar. Jag hatar mitt liv! alla får den dom vill ha, utom jag.. jag ville bara passa in, det va det ända jag begärde. Men nu är jag den " Töntigaste" på skolan. Jag försökte skapa en blogg så att flera på skolan skulle läsa den, jo tjena vad tänkte jag på? Inga i skolan läser den. Jag vill ha en fin blogg!. & jag vet inte hur man fixar en...

Nu är jag ägare till ett bankkort :D Legget kommer nästa vecka, hah, INGA kommer få se mitt kort. INGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0