mammmiii!:D

Idag var jag & träffade mamma!
Det värmde mitt hjärta grymt mycket!
Nu känner jag att jag har fått nya krafter! :D
Gud, vad jag har saknat henne!
Hennes infektion hade gåttt över i buken (?)
Nu är det bara ena lungan som måste läka sen är hon helt återställd!
Hon kommer hem typ om en vecka! :D
Längtar!
Jag vill att hon ska ko,mma tillbaka kidag, men det kan hon inte ;(
Hon kan inte prata för att hon har något i halsen som gör att hon får syre.
Så därför får hon skriva på en liten tavla, jag fick också testa att skriva & det var jätteroligt, fråga inte varför jag tyckte det.

Imorgon ska jag följa med & kolla på bortamatchen i Eskilstuga, kommer bli roligt!
Och på måndag går jag väl i skolan som vandligt? -.-'

Någon som har ett förslag på vad jag ska lägga upp för bilder i inläggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0