God natt! :)

Nu ska jag lägga mig & plugga till matteprovet,franskaprovet & 2 engelskaprov imorn -.-'
Roligt! Jag kom just på att jag glömde engelskan & matten i skolan, -.-'
Då får jag väl plugga på franskan.
Asså om ni undrar varför jag inte kommer till skolan varje dag är för att jag trivs inte i skolan, jag känner mig inte bekväm. Jag blir retad. Och jag kke kommer att byta skola efter jag har gått klart 7:an. Men ingen lär väl sakna mig ändå?
Naaawwe :') Visst är Bulldoggar söta? :')
Haha, jag älskar bulldoggar ;P

Kommentarer
Postat av: Ronya

sv/men lilla gumman vi kommer att sakna digdu far inte byta skola



klart du vann Elin Pelin.

kram!

2011-02-10 @ 23:04:18
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0