:)

Kan man gå på dejt i sverige? ;ss
HAHA! det lät som om jag inte fattade ngnting, men ärligt kan man det? ;)
För jag, vad jag vet har jag bara sett folk gå ut i England, o.s.v.

Jag kan göra allt för dig, bara jag vill det.
Asså jag har verkligen jätte starka känslor för dig, & det värsta är att jag vet inte vad du känner...

okejj, imorn kommer jag till skolan :))
För att jag ska lämna pengar, men också för att gå iskolan xd.
Men om jag blir lika dålig som jag har varit idag så måste jag gå hem..
Pappa kommer att besöka mamma imorgon.
Läkarna sa i telefonen att hon inte kommer hem på ungefär 2-3 veckor :(
Jag saknar henne så mycket...
dom typ borrade ett hål i halsen (?) så att hon kan andas, jag fattade inte riktigt vad pappa sa XD

det blev många streck x'd
nu kollar jag på MADE , sen äre Pranked :D
älskar det  ;))
Jag ska lägga mig tidigt idag, för att annars går jag inte upp på morgonen...
Just ja! Kuratorn ringde imorse, & väckte mig! Jag låg ju och sov.. :(
nu ska jag kolla på Tv och ta en halstablett.
Kommer ett till inlägg innan jag ska lägga mig  & sova ;)
Hejdå :*<3
Det blir bara så mycket lättare om du talar sanning, ist för att göra det jobbigt & ljuga..

Kommentarer
Postat av: Emma♥

sv; okejj :D<33

2011-02-01 @ 21:10:30
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: Ronya

Men du maste ha bloggen kvar!

2011-02-01 @ 21:52:55
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0