uppsss

förlåt för dålig uppdatering ihelgen.
Helgen blev AWESOME :D
fredag-lördag sovde jag hos Emma med Evelina & Frida ;)
Men det kke ni såg i mitt förra inlägg ?
Lördag- Söndag sovde jag hos Matilda ;)
I Lördags var jag också på konfermationsträff ( STAVNING)
det blev väl en "sådär" dag.
Idag så.. Var jag med Emma, Matilda oh massa mer :D
En glad gubbe till alla förutom en
aja iaf så har jag kemiprov imorgon, och som vandligt glömmer
jag allt i skolan, så jag undrar verkligen hur det kommer gå ;s
imorn kommer jag vara med Evelina & sen så ska hon hänga med på min träning :D
bara för det kommer jag faila totalt -.-'
annars så blir det väl en shiiita tråkig dag imorn, med tanke på lektionerna
asså.
ska kolla på tv nu & sminka av mig o.s.v
vihörs! hejdå!
hittade bara ngn freakybild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0